ibland är inte allt på topp!


mitt liv är så fruktansvärt trist just nu ....
jag går upp på morgonen, äter, sminkar mig (skittråkigt), går till bussen, genomlider en skoldag med magont och huvudvärk och allmänt hat mot allt pluggande, åker hem, lyssnar på musik, tittar i frysen vad jag ska laga för mat till kvällen men det slutar alltid med att jag stänger och fortfarande inte vet, sen sticker jag till gymmet och tränar, kommer hem sätter mig vid datorn, sen godnatt!

roliga dagar?! varje dag är likadan och jag är så trött på mitt liv just nu.. jag lever i en värld som inte finns och där jag själv går och gör mig själv smärta med mina tankar.. jag sover själv, jag äter själv, jag är själv, jag träffar inte min familj..sån jävla tur att jag åker om 16 dagar.. kanske en nystart när jag kommer hem?!

nej nu ska jag sluta och vara världens deppigaste människa.. jag har ett bra liv med människor runt omkring mig som älskar mig och som jag älskar så fruktansvärt mycket. nu ska jag lägga mig i sängen och leva mig in i twilightböckernas värld en stund. de är en drog!

alla har sånna här dagar, det är inte bara jag! godnatt med er sötnosar, puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0