Jag känner mig alltid osäker när det gäller dig

Vi har världens skönaste lärare i samhällskunkap.. Bara så att ni vet !:D
Idag när jag kom hem från skolan så hade jag 5 min på mig att byta om till träningskläder, sen vare bara att cykla till gymmet för en timmas power afro dance. Det är så satans kul och så galet jobbigt. Jag svettas inte så mycket på något annat pass än som jag gör när jag tränar afron. Helt galet alltså! Skulle egentligen gymmat en stund efter, men jag var helt sluta så jag åkte hem och lagade en stor gratäng lasagne istället. Nu har jag lite att frysa in om jag säger så.

Kvällen har spenderats i soffan, först idol och sen andra avenyn. Jag började böla till aa vilket jag tycker är rätt löjligt. Men har fått någon konstig känslo krasch nu igen. Bara att torka tårarna och kämpa på, den går ju faktiskt över :) Imorgon är jag ledig, men jag ska jobba istället. Men ingen är gladare än jag då jag hellre jobbar än går i skolan. Sen att jag ska jobba med alex gör det ju ännu mer kul.. Vi ska tydligen ha en beställning på 40 personer imorgon.

Nej nu ska jag sätta mig och plugga som ett djur, men först blir det duschen! slänger in en grym låt, ni har hört den förut. Och ni gillar den ;) pusspuss!!

hon är ju förjävla snygg också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0