Hur handlar man rätt?


Jag förstör mig själv inifrån! jag borde ha mer hjärna och tänka på mitt bästa. Jag försöker ta allt med en klackspark, men går oftast för långt och tror jag klarar av vissa saker som jag sen inte klarar av. Jag undrar hur människan är funtad? Jag måste börja tänka steget längre innan jag utför mina handlingar. Jag gör mig illa gång på gång medans jag ibland mår så himla bra. Vissa dagar klarar jag det andra gör jag det inte. Jag är rädd för att lämna det jag känner till hos mig själv. Jag vill gång på gång bevis att jag är stark och klarar det. Och jag klarar det också alltid utåt sett. Sen kommer smärtan krypandes innanför mig. Jag måste sluta upp med det jag håller på med. Det kommer att bryta ner mig i bitar. Men samtidigt tänker jag, vafan håller jag på med? Varför tänka hela tiden på hur man handlar? Kan man inte bara skita i alltihop och ta varje dag som den kommer. Jag kan inte det och det är det som är mitt stora problem. Nu ska jag försöka sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0