Varning för långt inlägg

Jag har fått order om att uppdatera från fröken stinaballerina.. Men när skrev jag sist? Vad har ni missat? Min helg kanske..
Fredags:
Jag var i skolan och hade naturkunskap b, kemi! Ibörjan var jag färdig att börja grina och dra från klassrummet, men efter lite tid så hängde jag med på svårigheterna och jag blir nog kvar. Jag måste ha kursen för att jag ska kunna läsa vidare till sjuksköterska sen också. Stina kom senare till mig och vi åkte ut till mamma och pappa och åt krabba tillsammans med farmor och min bror. Stina och jag satte fart och pimpla vin såklart ;) hihi.. Sen blev det hemgång och stina for till sin boy och jag vidare på annat..


Lördag:
Gick en morgonpromenad vid 8, sen stack jag till jobbet. Jisses vad mycket det var att göra den dagen. Men vi klarade det som vanligt. Efter jobbet satt jag och emsan barnvakt åt birk och leja. Vi åt massor av godis och chips och kollade på film. Emelie och jag larvade oss även en stund när birk var inne i sitt tv-spel :P När birk hade somnat gick vi en lång promenad med leja i mörkret. Sen somnade vi skeden i rädsla för att det spökade i lägenheten.



Söndag:
Vakde, fixade frukost till birk.. Emelie stack på handbollsmatch medans jag försvann till jobbet. Mycket även denna dag. Men var tvungen att sluta 14.30 för att min lilla kusin Valter fyllde 5 år, så skulle på kalas. Där blev det tårta och kaffe och massa mys med släkten. Sen när jag kom hem stack jag ut och sprang och sen vilade jag resten av kvällen.



Idag:
Branch och produktkunskap och sen matte c, jag kan inget annat än säga att matte c suger. Måste ni inte ha det så VÄLJ DET ALDRIG. Jag har normalt inte problem med matte, men dethär var klurigt. Kom hem, gjorde mat och stack sen till gymmet.. Här sitter jag nu, nyduschad och har nyss ätit en glass. Magnum caramel/madel..



Det blev lite strul med ekonomin så först skulle det inte bli någon resa till egypten i januari, men eftersom jag har världens snällaste farmor så bjuder hon hela familjen inklusive henne själv på resan och går allt som det ska så följer även faste, farbror och mina kusiner med. Jag längtar verkligen♥


nej nu orkar jag inte mer, pusspuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0