Vampyrer

Jag har börjat följa serien True blood som går på ettan 22.00 på Onsdagar. Handlar om kärlek mellan vampyr och människa. Två avsnitt är nu släppta. Jag har bara hört skit om serien och att den inte är som twilight och bla bla bla.. Det är ju två helt olika filmer och nått som kommer att slå twilight kommer nog inte hittas. Jag tyckte faktiskt serien var riktigt bra och jag är spänd tills nästa avsnitt släpps på Onsdag. Ska hon ätas upp av alla dessa blodtörstiga vampyrer?


Jag måste erkänna själv att när jag ser på sånthär så får jag en enorm attraktion till dessa vampyrar.. Jag måste vara knäpp alltså. Jag vill också träffa en kille med de blickarna och kunna gå med den rädslan att han faktiskt kan äta upp mig. haha okej nu går det över styr.. Men jag är ärlig :S

Idag har vi biggan på schemat och det är alltid lika kul (: sen blir det samhälle och det är inte alls kul..Ikväll måste jag plugga som f*n .. Men jag ska också hinna med att träna och laga lasagne. Hoppas vi får sluta lite tidigare (i mina drömmar)..ha en bra dag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0