Acoustic version

Ja det blev ju ingen mer uppdatering igår, jag var ju inte hemma :) Nu är jag tillbaka och är pigg och glad idag igen! Men har dessvärre satans ont i min mun ...Dem spände och trixa och fixa med mina tänder igår hos tandregleringen eftersom jag ska ta bort den om 2 veckorn och 6 dagar !!!! Känner mig hela skadad i munnen och värken är hemsk..

Just nu kan jag inte sluta lyssna på Whatscha Say med Jason Derulo.. Den är ju hur gammal som helst och jag nötte verkligen sönder den när den kom ut, har även haft den som ringsignalen på mobilen sen dess och fått höra den dagligen. Och så nu har jag kommit in i någon period igen där jag tycker den är så himla bra. Men nu lyssnar jag på Acoustic version, som är så mycket bättre. Lyssna och få en bra start på dagen!



Två otroligt jobbiga lektioner väntar idag, och alexandradiana måste jobba flitigt på lektionerna. Vi har ett stort arbete som ska in idag, är jag klar? eeeh nej! Kommer jag bli klar? eeeh neje..
Ibland önskar jag att man fick smäll på fingrarna när man inte sköter sig i skolan..
Efter skolan blir det först gymmet (helkropp) och sedan afrodans i 55 minuter .. Härliga bananer!

Nu är det dags att fortsätta här på mina otroligt tråkiga rutiner, kanske dags att byta? .A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0