Afrodans

Gud vad skönt med ett pass afro, det måste ju vara det roligaste passet som finns?! Sån power hela passet igenom, härlig rytmisk musik och bäst av allt!! Man får ju dansa hela tiden :) Nu måste jag medge att jag är lite trött, såhär perfekt trött på en Söndag! Skönt att inte vara bakis för en gångskull..

Just nu väntar jag på svar om jag ska åka till eskilstuna idag eller inte.. Ska kanske sova hos emelie och felicia i lägenheten. Det blir mysigt! Men som sagt har jag inte fått klartecken än om det var okej för felicia :) Ibland kanske man vill ha sin syster för sig själv!

Dags att läsa lite körkortsteori, uppkörningen och skrivningen börjar närma sig allt mer. Nervösa alexandra här! Puss o kram. A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0