Ain't No Mountain High Enough

Godmorgon, det blev sent igår iallafall..Nu får jag skärpa mig alltså!! Men jag är pigg idag som tur är, min baksmälla har helt försvunnit :) Idag blir en stressig och fullbokad dag.. Det är inte kul med olika deadlines i skolan och så har man varit ute i sista sekunen för då får man jobba längre på dagarna istället för att kunna åka hem.. Vet inte när jag är hemma idag, men ska iallafall träna, äta tacos och sen sova tidigt.

Vädret ser inte så lovande ut just nu, hoppas inte smhi sviker mig. Jag tror fortfarande på att solen kommer snart. Om några timmar! Nej nu vart det bråttom här. Blir så när man går upp för sent också ;) haha.. Puss o Kram. A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0