Blir en grymt bra Torsdag

Finns inget mysigare än att ha baby sovandes här!! Åh önskar det kunde vara varje natt, alla nätter. Jag har tröttnat på att bo själv, och jag är ärlig nu. Det är inte ett helvete och jag sitter inte och bölar varje natt, men jag blir så lycklig när jag bara får veta om att jag har någon bredvid mig att somna tillsammans med. Fast jag antar att detta går upp och ner precis som allting annat gör i mitt liv. För jag älskar ju mitt hem! Har aldrig känt mig så trygg som jag gör i min lägenhet, jag fruktar flyttandet sen enbart för att jag ska behöva byta lägenhet. Men jag ska allt trycka mig in i en korridor med 10-12 personer så jag slipper bo själv sen när jag flyttat ;)

Emelie står och sminkar sig och jag sitter här, hon sjunger och jag ler. Jag älskar henne och hon älskar mig, hihi så bra va !!♥
Idag har vi Marknadsföring B på schemat och sen blir det lunch, shoppa klänning och sen sola..

Kvällen bli höjdpunkten.. Djurgården mot HV 71 (Final 1:7) 18.30 i kanal 9 !!! Och den ska vi kolla på ute hos anders och innan står grillning på schemat :) Kommer bli en kanonkväll.

Och åter igen, vädret gör mina dagar! och självklart alla människor jag älskar, jag har så underbara vänner! Nu är det dags att äta frukost. Massa Kramar .A


Jag älskar dig över allt annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0