crazy

Är jag förvånad? nej det är jag inte.. Allt jävla snack i denhär staden, håller på att bli tokig. Varför tycker alla det är så kul att veta allting om precis alla? Låt människor vara, låt deras privatliv vara! Dethär drog ner mitt humör lite, men det ska jag snabbt ändra på. Jag orkar inte bry mig, låt mig bara få flytta här ifrån fort! Jag är faktist en människa precis som alla andra och man behandlar väl människor väl? nej nu lägger jag ner dethär..

Kom hem för 1 1/2 timma sen, har varit och tränat. Först en timma i gymmet och sedan 55 minuters afrodans. Jag blir så fruktansvärt glad av detdär passet, finns inget bättre! Nu sitter jag och äter, ska snart ta en dusch..vill inte lukta usch för står högt i kurs..haha nej nu ska jag inte hålla på!
Måste säga grattis till min älskling stina som vann 5000 kr på trav idag, vilken jävla tur du har skruttan ;)

Jag måste plugga historia sen också, så dags att sätta fart här.. In i duschen var det ja! Pussss.A


Jag är inte gjord av sten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0