Dags för träning

Det var kanonväder i eskilstuna och så kom man till strängnäs och himlen fullkomligt öppnade sig, det bara vräkte ner regn! Sen kom man till mariefred där halva himlen och vattnet var svart medans andra halvan var strålande sol. Skitskumt! Bara det inte blir åskväder.. Då vet jag inte vart jag tar vägen, det värsta jag vet är att vara själv när det åskar.

Ska sticka och träna om 40 minuter, blir ett pass afrodans! Tog ledigt från skolan imorgon för att jag ska jobba på dagis en stund mitt på dagen. Men det blir ändå lång sovmorgon. Kan det bli bättre?! Jag hoppas det blir riktigt bra väder imorgon också.

Nej dags att hoppa i träningskläderna, här ska det svettas! Pussss .A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0