Det finns inget snyggare och mysigare än en snygg naken kille som ligger bredvid än i sängen!

Inatt har jag sovit som en prinsessa verkligen, hur skön sömn som helst och fick verkligen sova ut också! Nu är jag pigg som bara den och börjar inte jobba förens 10.15 så funderar på att städa hela lägenheten, det behövs!!! Eller så pluggar jag körkortsteori nu och städar i eftermiddag eftersom jag slutar vid 13.15.
Idag ska jag inte vara på avdelningarna utan jobba i köket på hammaren..


Ändrade planer nu ringde dem från kontoret och nu ska jag jobba heldag på kullerbyttan istället.. Åh jag ska tillbaka till mina gamla älsklingar! Nu blev jag glad, dock försvann lite planer under dagen men sånt som händer. Måste sticka direkt. Puss.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0