Fika dags med tjejorna

Godmorgon alla glada och söta!
Hoppas ni mår bra, det gör jag och emelie iallafall.. Igårkväll när vi la oss fråga emelie om vi skulle ställa klockan för att inte sova bort hela dagen.
Jag: Nej det behövs inte, jag vaknar alltid vid typ 10 så vi kommer inte försova oss.

När jag vaknade var klockan 11.45 och jag for upp i sängen och väckte emelie. Fy fabian vad länge. Man kan inte sova så länge, hela dagen går ju.
Nu har vi iallafall ätit frukost och klätt på oss. Vi ska gå ner och fika med alex och elin på två goda ting eller anna på torget. Där lär vi ju sitta ett tag och snacka skit.
Kvällen bjuder på 45 minuters afro dans för mig och sen vet jag inte mer än så..
Går inte att förklara hur skönt det är med en helt ledig dag där jag inte har ett enda det-här-måste-jag-göra.

Hoppas solen tittar fram snart också, det skulle bli sol idag sa vädret..Puss o Kram på er. A



Inget snack om saken, jag ska ha en riktigt kladdig kladdkaka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0