hata snööööööööööööö

Att hämta tre barn i detta snöoväder är inget jag ropar hurra för ska jag säga er.. Minstingen somnade i vagnen påväg hem vilket inte var så bra och blev självklart jätteledsen när jag skulle bära in honom och han vaknade. Allt var svinkallt, mina jeans var dyngsura och hela tiden tänkte jag snäll solen, kan du titta fram snart eller!!!!

Nu kom jag precis hem till mig och blir upphämtad om 10 minuter igen, ska iväg på en timmas spinning. Har inte ätit sen lunch.. Smart alexandra, jävla idiot! Jag är så arg på mig själv att jag inte sköter mig med maten och sen stressar sönder istället. Dags att lägga om min vardag snart alltså.

Nej dags att slänga på sig träningskläderna. Kommer fullkomligt dö av den där spinningen, hatar det igentligen så förstår inte varför jag bokar upp mig på det passet. o-n-t  i  r-u-m-p-a-n!!

Djurgården ni måste vinna ikväll så jag blir på lite sansat humör!!! go go go!

Later.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0