Ibland mår jag så bra och ibland mår jag så dåligt

Åh gud nu är jag lite små ledsen, bästa anders fyller ju år idag och vi har varit ute hos honom... Eller ah vi och vi.. Jag och grabbarna och lite av hans släkt. Jag ville inte åka hem, jag vill stanna hela kvällen och fira honom. han är så himla underbar person! har haft så kul!!! Gud så jag tycker om den killen! Men eftersom jag ska skriva högskoleprov imorgon så var jag tvungen att åka hem :(
Det är ju nice att gå upp typ 06.00 imorgon för att sen sitta i åtta jävla timmar och svara på hemskt svåra frågor. Snälla kan någon byta liv med mig för en dag?! Känns ändå som jag kommer gissa mig igenom hela provet. Men man har ju 25% chans att svara rätt på varje fråga. Hoppas turen är på min sida!!

Hoppas ni andra har det otroligt kul ikväll när jag får sitta här hemma och tråka.. Kanske lika bra att gå och sova redan nu så man är utvilad ordentligt.. Usch sova själv inatt!! Jag vill inte .....

Nej men man kanska ska städa upp lite här i lägenheten. Imorgon ska det iallafall festas loss efter ett hemskt prov. Önska mig lycka till! Kram på er alla♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0