Idiotiska manet

Gud vilken trevlig kväll det blev igår ute hos anders :) Vi fiskade upp Peter och Johanna också, grillad kyckling, majskolvar, haloumiost, sallad och guacamole... Det gav mig världens sommarkänslor! Jag drack rosévin och drinkar, verkligen tack för en jättemysig och rolig kväll!

"Visste ni att det finns en manet där hans enda mål i livet är att hitta en bra plats för att sen äta upp sin egen hjärna på!"
hahahah jaa det var så sjukt kul när vi fick höra det vid middagsbordet!
Resten av kvällen var mysig!

Mamma hämtar mig snart för att jag ska köra till strängnäs där vi ska luncha och sen ska vi köra lite lansväg hem. Sedan ska vi fixa inbjudningarna till min student. Har tvättstugan idag också... Sen ikväll blir det hockey 18.30 :) Vi hörs, försök håll humöret uppe trots detta äckelvädet. Puss o Kram.A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0