Jag är full av energi

Hemma från världens underbaraste jobb! Jag fullkomligt älskar det!!! Det finns inget bättre jobb man kan få alltså.. Hela dagen har varit jättebra, förmiddagen tillbringades i skogen med lera, vitsippor, stenhögar, värmeslag, vita skor, kisspauser och klättring. Eftermiddagen tillbringades ute i solen med sång, kull, hoppa hage och massor av mys.
Nu ska jag åka och träna om 15 minuer med min sötnos ulrika! Tredje dagen jag tränar kondition i rad, den här veckan har jag varit långt ifrån lat alltså :) Ska mysa hos emelie ikväll eftersom jag har sovmorgon imorgon. Ska nämligen jobba imorgon igen. Jag gillar't!

Nej dags att gör sig iordning. Puss o Kram. A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0