Jag är så himla glad idag

Det brinner i benen på mig just nu, har varit ute och sprungit (hur skönt som helst) och så fick jag någon konstig känsla i benen nu, det känns som det brinner bokstavligt. Men det går väl över antar jag :)
Hela dagen har varit kanon, körlektionen gick galant och jag är en hejare på att parkera, backa, göra saxvändningar m.m!! ;) Jag har även varit på möte, fikat med cicci och felicia och pluggat i över en timma med jesper. Jag är N.Ö.J.D!
Nu äter jag middag, dagarnas höjdpunkt.. mat!
Ska snart hoppa in i duschen och fräscha till mig för att sen möta upp baby.. Vi ska mysa hos mig ikväll, och det ser jag mycket fram emot ♥
Imorgon är jag helt ledig, dagen kommer nog spenderas hängandes på café och ute i solen med älsklingen.
Jag är så himla glad idag!

Nej dags för en lång och varm dusch, mys! pusselipuss.A


Nu är jag såhär satans trött på min hårgfärg igen, förslag på färg tack?! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0