Jag är slö på att blogga nu jag vet

Nyponet var underbart, all personal och alla barnen. jag är förälskad i en liten Noel som charmade mig totalt hela dagen. Inte nog med det, vi spelade memorie och jag har aldrig varit med om en 4 åring som är så smart. Han vann i princip hela tiden och jag fick verkligen anstränga mig för att vinna. Bra eller dåligt?! ;) haha ..

Nu har jag ätit massor av våfflor med mycket glass och syld. Min mage är som en kalaskula :) Så nu drar jag upp till gymmet, jag ska hålla tummarna för djurgården i hockeyn, för vinner dem ikväll så har dem ju gått vidare :D fan att jag missar det, men jag måste verkligen träna!

Kram på er! A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0