Jag är som jag är..

Rent ut sagt helvete att inte djurgården vann igår!!! Vet inte om jag kommer klara av att se matchen på lördag i nervositet om att djurgården kommer att förlora. Då är det slut och det är fan inte rättvist med tanke på att hv haft tur vissa gånger med sista målet och sen är alla dem där äckel kommentatorerna på hv:s sida.. Hatar dem!!

Jag tittar ut och ser att det varken snöar eller regnar, jätteskönt!! Jag ser faktiskt solen också, men den får vi säkert bara ta del av här hemma...i eskilstuna kommer det vara storm och världens äckligaste väder....som vanligt...

Idag har jag lång dag, först psykologi och sen naturkunskap b! Men jag åker direkt till enköping efter skolan.. Ska bli så skönt.. Snart ses vi min solstråle!

Har ni tänkt på att vissa saker kan förändras så fruktansvärt fort.. Eller är det så bara hos mig?!
Ibland går det framåt och ibland går det bakåt...
Som sagt!!! Jag vill ha glädjefulla personer i mitt liv!


Vääääääääldigt gammal bild och väldigt oseriösa tjejer, men jag älskar dig!

Nu är det dags att packa väskan som jag ska ha med mig, ta hand om er allihopa och hoppas att ni mår bra och att livet flyter. Det är lättast så.. Själv har jag känslor kring helgen som jag inte riktigt är tillfreds med.. men men .. Puss.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0