Jag har gått på det igen, jag är sån jävla idiot!

Ja det blev ju en impulsutgång igår på UB som inte alls var planerat..Efter djurgårdens förlust blev det ledsna miner och jag var extremt sugen på att dansa.. Kunde inte sitta still när jag hörde musik. Jag och tjejerna stack ut vid 23.00 och jag måste medge att jag hade riktigt roligt, dock var inte mitt huvud med mig efter all alkohol..
Idag mår jag som jag förtjänar och självklart har jag massor att göra då.. Ska kolla på en 2 timmars lång Buddah film (ett måste, skolarbete) och sen besvara frågor. Gaaaaaaah rädda mig, jag vill inte alls! Sen måste jag städa, gratta pappa, handla, hämta min cykel och lite sånt.

Nej nu ska jag sätta igång här så jag kommer någon vart.. Så himla skönt med söndag!! Puss på er!


Kommentarer
Postat av: empan

gratta jompa från mig! måste berätta för dig sen en sak <3

2010-04-25 @ 14:24:41
URL: http://emeliejennylinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0