Jag kan inte ha tråkigt när jag partajar med dessa tjejer

Att vakna redan vid 06.10 och se att solen är påväg upp är nog det bästa som finns just nu.. Det är så mycket lättare att ta sig upp ur sängen också. Jag minns i vintras när ögonlocken var som ankare och snön var upp till (i mitt fall) låren.. hihi! Med all denna sol klarar man allt känns det som, det tyder också på att det snart är studenten och sommar som väntar. Jag tror jag bara har positiva saker att vänta mig just nu.. Det kanske har vänt, kommer turen vara på min sida nu en stund?! Jag ska iallafall kliva rakt ut i ett fortsatt liv och satan vad läskigt det är men gudars så underbart!

Har bara den där historiaredovisningen idag, sen slutar jag.. Då ska jag ringa och väcka kim, för vi ska äta lunch tillsammans. Det blir två tåget hem och sen jobba till 18. Ska hämta mina klänningar idag också, spännande :) Emelie älskling ska sova hos mig inatt.

3 dagar kvar, det är helt awesome! STUDENTKRYSSNING!








♥♥♥

Kommentarer
Postat av: empan

gosigos! <3

2010-04-14 @ 20:27:50
URL: http://emeliejennylinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0