jag lovar det är måndag idag!

För mig är det inte Tisdag utan MÅNDAG idag! Hela jag är fortfarande omställd på att det var söndag igår, det var mys, det var godis, det var ingen träning, det var ingen skola, ja det var bara slappt, det va Söndag igår! Så jobbigt att hoppa in i en skolvecka och börja med fetinglånga dagen. Åker om en timma och kommer hem runt 19.30 ikväll. Först är det skola och sen dubbelpass träning. Vi får se om jag överlever.

Synd om djurgården igår, jävligt synd. Dem var ju så bra där ett tag, men det blir bättre lycka på Onsdag och Torsdag! Nej jag har inget mer att skriva om just nu, men jag lovar jag ska bättra mig när allt är under kontroll igen :)

1 vecka och 6 dagar kvar tills övre tandställningen ryker! :D

Over and out. A








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0