Jobba idag

Godmorgon Darlings!

Idag är jag nog lite piggare, men jag har redan lyckats rota efter frukost i städskåpet, haha.. Men det var nog bara ren tröghet därför så trött är jag inte. Men lite kul var det när jag stod där och sen bara, shit jag är ju i städskåpet! (det ligger faktiskt bredvid kylskåpet)..

Jag är jätteglad för att jag ska jobba idag, vet att när jag kommer från jobbet så kommer jag vara på världens bästa humör.. Det är alltid så med ett jobba tillsammans med småbarn. Ska till tandläkaren 14.00 så slutar jobbet innan dess. Sen ska jag möta upp emeliegull så ska vi färga mitt hår. Sen har vi ju hockey ikväll förstårs ;) ojoj nu ska jag ha min egen hejarklack.. Haha nejdå! Men ikväll måste djurgården fixa det, men jag känner det på mig liksom :)

dags att äta upp frukosten här och börja göra sig iordning. Ta hand om er, puss.A

åker till baby på fredag! ♥

thailand 06/07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0