Kanondag

Ja sent som satan kom jag i säng..Men nu är jag uppe och är på kanonhumör :) Vädret är underbart, mitt humör är kanon, jag ska träna om en timma och jag har inget jag måste göra. Kan det bli bättre?!

Beställde två nya klänningar igår, vet inte vilken jag ska ha på kryssningen..Det återstår att se. Det blir högaklackar och ett riktigt partyhumör iallafall.. Shit vad jag längtar det här kommer blir så himla kul! Inte nog med att jag älskar kryssningar, men den här har bara studenter.. Ca 2000 stycken från tolv olika städer. Jaa herrejösses vad kul vi kommer få :D
Kanske dags att få i sig lite mat innan kroppen ska svettas. Ja bäst så, adjöss. A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0