Kastar du sten så kastar jag tillbaka


Godmorgon på er!
Jag är på så himla bra humör idag, sjukt bra har jag sovit också..Det bara spritter i kroppen och ändå är inte solen framme än. Om den tittar fram kommer jag gå på högvarv idag. Det känns som dethär är min dag, som att allting kommer flyta, att jag kommer övningsköra på skolan som en gud och att jag hinner klart med allting utan problem. Konstig känsla men den är underbar!!!!

Om 3 veckor tar jag bort första tandställningen, hur skönt känns inte det liksom?! Men gud så jag kommer sakna den. Tyck jag är konstig, men jag kommer sakna den!

Idag står religion på schemat. sedan lunch, sen bilskolan och sist men inte minst projektarbete. Ska försöka hinna sola också, vet att jag har sagt att jag inte ska..men eftersom jag ska på kryssning på lördag och ska ha en klänning som förmodligen kommer passa till "beachparty" så måste man ju ha lite färg :)

Hoppas alla mår jättebra och att ni är på lika bra humör som mig, för idag kan jag gå genom eld och vatten. Pusselispusspusss!! A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0