Klänningar

Djurgården avgjorde, men det kände jag nästan på mig såpass heta dem var där i slutet! Mycket bra match :) ...Sitter nu och letar efter en festklänning till studentkryssningen.. Temat är "Beachparty" men att springa runt i hawaiikjol eller bikini kommer nog inte hända.
Svarta klänningar är helt klart snyggast, gud det finns så många och vissa är riktigt snygga.. Men jag vill inte ha en svart klänning, jag vill ha en med en riktigt lysande färg. Jag älskar färger.
Ska jag vara ärlig så finns det absolut inge festkläder ute i affärerna nu, inget alls. Finns knappt på internet heller. Gaah, jag måste hitta en riktigt läcker klänning tills nästa lördag. Måste måste måste!!
Är sugen på denhär, jag gillar färgen!! men om man ändå hade dem där brösten att bära klänningen med! :) Jaja man kan inte få allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0