Kökjobb och barnvakt

Att jobba i köket var väl inte sådär superkul, tur att alla barnen och all personal på hammaren är underbara så det jämnade ut sig.. Till lunch var det pannkaka och soppa så det blev dubbeldisk för mig. Skulle vara klar kl 13.15 men eftersom kristallen var på gymnastik så åt dem senare vilket gjorde att jag också slutade senare. Skulle ju solat innan jag hämtade arthur vid 14.00.. Men eftersom jag inte var klar förens då så tog jag med honom direk. Vädret vände ju från depp till underbart.. Kunde inte ens ha jackan på mig så varmt var det.

När jag och arthur hämtat hugo och leo så gick vi till lotten och hade picknick i solen. Hur mysigt som helst!! Sen kastade vi lite sten i vattnet och sen började vi gå hemåt.. Nu är killarna ute med vattenslangen, så vågar inte gå ut för deras mål är nämligen att göra mig dyngsur. Vilka rackarungar va!

Ska strax laga Honung - och ingefärsmarinerade kycklingklubbor med ris och sallad. Sen ska jag och killarna äta middag..
Nu måste jag ta hand om en ledsen liten kille här..

Later. A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0