Kontrollen i köket

Inte varje dag jag får mat lagad, och inte varje dag jag låter någon vara i mitt kök.. Emelie älskling står och lagar mat åt oss :) gulligull!! Jag är sådär töntigt petig med vem som får vara i mitt kök och inte eftersom det alltid är jag som lagar mat hemma hos mig.
Äter folk hos mig vet dem att det inte ens är värt att fråga om dem ska hjälpa till, dem vet även att det är likabra att hålla sig långt där ifrån. Det är inte så att jag blir arg, men jag känner att jag måste ha kontrollen själv i köket. Så det är så skönt när jag blir bjuden på middag och bara kan släppa all denna kontroll. Hatar den!

Ikväll är det hockey igen och jag hoppas verkligen djurgården är mer heta ikväll..Är sugen på att se en riktigt crazy match..Emelie vill att jag ska kolla på hennes träning också, men eftersom den börjar när jag slutar träna så känns det inte så kul att sitta svettig på en bänk när jag kan sitta nyduschad och kolla på hockey. Gumman jag lovar att jag ska kolla på din träning en annan dag :)

Nu ropar hon från köket, "maaten är klar!" Vilken härlig känsla!

Later. A

Kommentarer
Postat av: empan

härligt vaaaaaaaaaa?! :D älskar dig så himlans mycket!!!!

2010-04-07 @ 17:36:10
URL: http://emeliejennylinnea.blogspot.com
Postat av: Alexandra

älskar dig med bull!

2010-04-07 @ 18:53:08
URL: http://alexandradiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0