Kryssning om några timmar

Godmorgon i stugan, här sitter jag med en resorb och laddar om som en gammal kärring! ;) haha men jag måste komma tillbaka innan det är dags att åka. Sitter och kollar igenom bilderna från förra året, det var också beachtema då.. Dåligt med tjejer i bikini var det, men några killar i bar överkropp. Great! Jag har en riktigt stark känsla av att den här kryssningen kommer bli så bra som den kan bli, blir inget spårande för mig på ett negativt sätt iallafall. Inget deckanden innan discot öppnar, inget trillande överbord, inget uppvaknande i någon annans hytt och inte ett ytterligare dygn i Finland! Jag är så PEPP!!

Jag tycker synd om alla som överträdit åldern 18 år för det är ju absolut den bästa åldern (hittils) och ni har redan fått vara med om allt dethär roliga.. Och jag säger bara faaaaaan vad avundsjuk jag är på er yngre som väntar på allt detta.
Nej ska nog lägga mig i sängen lite, jag vet det är nu jag borde börja och tagga till men jag måste sova en timma till tror jag.

Later. A


Skön kö till taxfree förre året!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0