Läskigt!

00.17 har någon varit inloggad ifrån en dator i USA inatt på min facebook!! Och hur jag vet det är för att facbook har kontaktat mig idag.. Dem tyckte det var konstigt att det skedde en inloggning från USA inatt på mitt konto. Så nu har jag bytt lösenord! Men liksom hur har den personen fått mitt lösenord? Måste ha varit när jag fick viruset på min msn för ett tag sen.. Läskigt värre!

Historiaredovisning idag gick kanonbra och jag var helt överlycklig när den var över, äntligen!!!!!! Efter det käkade jag lunch med alexander, kim och jesper .. Sen var det dags för möte och sen tog jag två tåget hem.
Hoppade av vid hjorthagen och hämtade hugo från skolan och sedan gick vi hem och hämtade arthur. Eftersom det var så fint väder så vägrade jag vara inne och för att få med killarna ner till hamnen så mutade jag med glass ;) haha bra barnvakt! "komsi komsi så får ni glass"
Nere i hamnen gjorde vi sällskap med alex, elin och jessica ett tag och sen gick vi vidare till lekparken.

Nu är jag hemma, har handlat och hämtat mina klänningar. Har precis stoppat in lasagnen i ugnen, mumma! När den är klar ska jag bara lägga folie på den och sen cykla ner och kolla på emelies träning.
Nej nu är jag så nyfiken på klänningarna, så nu ska det provas.



Later. A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0