Lite smått..



Första du gör på morgonen:
Tänder lilla lampan vid sängen och går sen och tvättar ansiktet
Frukost: Youghurt med fullkornsflingor, knäckebröd och te
Avgudar: Min mamma
Färg: så färgstarkt det bara kan bli
Mat: ALLT
Kamera: Canon ixus 80IS
Skor: varierar
Dricker: Vatten
Beroende: tuggummi, träning och lipsyl
Semester: till spännande och varma platser
Önskar mig: en resa och att jag kommer in i lund någongång
Borde: sova
Vill: ut på krogen
Värsta som finns: sura människor och fööör självsäkra killar
Drink: P3 och strawberry daiquiri
Hemlighet: Några stycken
Dåld talang: oj...hm jag kommer inte på något nu
Rädd för: ensamheten och mörker
Mobil: Sony ericsson
Dålig på: Hålla i mina pengar, sjunga och vänta på saker och ting
Musik: mycket party höjande
Personlighet: Glad, sprallig, ärlig och öppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0