Lovet är slut, dags för all stress igen....

Jag blir snurrig i huvudet på människor som jag inte vet vart jag har! Är det jag som är känslig eller umgås jag med fel människor?! Jaa kommer förmodligen aldrig få något vettigt svar på det heller..
Jaha då var lovet slut, hur illa som helst! Det har bara rusat förbi och vilat har man då knappast fått göra. Vill inte ens tänka tanken på hur mycket plugg vi har denhär veckan. Mycket jag ska hinna med utanför skolan denna vecka också, hur ska detta gå?

Tur att helgen bjuder på en stor guldstjärna! och mindre kul att jag kommer dricka alkohol i mer än ett dygn för att sen vara bakis i 3 dagar och bli helt omrörd i kroppen. Men man lever väl bara en gång så ;)


Imorgon har jag iallafall körlektion, längtar! sen så kommer jag väl få sitte i skolan till 17.00 för att bli klar med allting. blääää!

Nu väntar jag på att en viss sölig människa ska bli klar.. Kanske ska lägga ner väntandet och roa till min söndagkväll istället :) lät som en bra idé.. The vampire diaries står på tur, kärlek till vampyrerna!

Over and out. A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0