Mörk brunett igen

Det var underbart som vanligt att jobba och dagen bara sprang förbi :) Jag var på safiren vilket är småbarns avdelningen, så himla mysiga ungar alltså! Vi var uppe i skogen på förmiddagen och kollade på vårtecken och åt frukt och sen kom snöskiten i samband med att vi skulle gå in så det var väl tur det. Men vilket jävla väder, usch jag hatar det verkligen!

Kl 14.00 slutade jag och då var det dags för tandläkarbesök, jag tycker inte om det alltså.. Jag går hellre till gynekologen helt ärligt!!!!
Mötte upp emelie och sen gick vi och köpte hårfärg till mig. Nu är vi uppe hos henne och mitt hår är nyfärgat. Nu är jag mörk mörk igen :)

Ikväll blir det hockey med emelie, emil och patrik .. Sen hem och sova! Nu ska vi äta middag jag och hjärtat. Puss o Kram. A

Kommentarer
Postat av: empan

OOOOOOOOLEOLEOLEOLEOLEOLEOLA OOOOOOOOOO VI GÖR ALLTING FÖR VÅRT LAG, FÖR ALLTID OAVSETT, FÖREVIGT DJURGÅRDEN!!!!!!!

2010-04-21 @ 23:06:10
URL: http://emeliejennylinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0