Nu börjar förfesten inför kryssningen!

Jag orkar inte dra en historia om min dag, full fart har det varit iallafall! Och att mina vänner gör mina dagar är något som måste nämnas. Kim och Freddie är några jag kommer sakna som in i norden när vi skiljs åt efter sommaren. Bästa killarna!

Det var väl tänkt att det skulle bli en lugn kväll med middag ute hos anders ikväll, men nej så blir det inte. Vi kan väl säga att kvällen blir en förfest inför kryssningen imorgon istället ;) Snacka om att all min träning den senaste månaden kommer vara hel förstörd efter den här helgen. Riktigt illa!
Och det blir inte bara 4 personer ute hos anders utan minst 8 stycken.. Riktigt kul!

Hoppas alla får en bra kväll i denna underbara sol, vi kommer ha det grymt! Pusssssss.A


Kommentarer
Postat av: empan

vi kommer ha det grymtgrymtgrymt!

2010-04-16 @ 20:00:57
URL: http://emeliejennylinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0