Nu får det vara ett stopp snart

Jag fick min dröm uppfylld igår, kim dansade i min blommiga kjol till Stereo Love! ;) haha så jävla knäpp!! Det vart en riktigt rolig kväll igår måste jag säga, vi åt så vi nästan sprack..Hela kladdkakan gick nästan också åt. Kvällen slutade väl lite sådär halvbra då man lätt blir seg och aggressiv när alkoholen lägger sig .. Det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för, ni vet ju att jag inte brukar vara sådär! Min bror och Samme var här ett tag och hälsa på, även felicia titta in.. Kan inte ha varit kul att umgås med 4 idiot som hade alkohol i blodet.. Men tack för att ni kom förbi en stund!




det var ett spel och ja, synd om emelie ;)


Jaa Kim fick känna på hur det är att bli vaxad .. haha stackarn!

Hela morgon har varit jobbig, det har varit varmt, killarna har snarkat och jag har mått skit illa.. Men när vi väl var uppe och hade käkat upp nästan ett helt paket mjuka mackor så tog jag med mig killarna ut i mariefred :) Vädret är ju underbart! Jag blir så himla glad och lycklig, vill bara springa omkring och jaa ... bara vara glad!
Vi gick iallafall runt lite i lilla mariefred och sen satte vi oss i hamnen ett tag, gick runt slottet och sen köpte vi kaffe. Killarna blev hämtade och är nu tillbaka i eskilstuna. Jag gick och köpte påskägg till mina älskade kusiner som jag ska till idag. Åker om 40 minuter så måste börja packa lite för ska sova där.
Imorgon blir det påskmiddag hos farmor. Mysigt värre!
Hoppas vädret håller i sig. Massor av kramar. A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0