OOOOOOOOOOLEOLEOLEOLEOLEOLEOLAAAAAA


OOOOOOOOLEOLEOLEOLEOLEOLEOLA OOOOOOOOOO VI GÖR ALLTING FÖR VÅRT LAG, FÖR ALLTID OAVSETT, FÖREVIGT DJURGÅRDEN!!!!!!!
Jag och emelie satt och sjöng ett antal gånger under matchen igår och se så det gick ;) Sådan match det var igår ska det alltid vara, jag behöver denhär spänningen. Det är så kul! Ikväll är det på't igen!

Jag är glad och pigg dock lite bekymrad över att jag aldrig får lediga stunder utan far runt som en studsboll åt alla håll. Men jag är väl kanske med och väljer det lite själv några gånger men absolut inte alla. Jag vill sova kvar i sängen på morgonen, vill inte lämna det varma!!!!! Absolut inte imorse!!!!

Idag har jag:


Skola 09.30-11.40

Lunch 11.40 - 12.40

Möte 13.00-14.00

Tåget 14.05 - 14.27

Barnvakt 15.00 - 17.00

Springa 18.00- 18.30

Äta 19.00

Hockey 19.30

hahah smockat schema kan man säga, men jag ska göra allting för att underlätta detta.. Kan ju faktiskt plocka bort löpningen ifall det blir allt för stressigt för min vanliga hälsa går ju föra min andra träning.
Nej dags att sätta fart, puss o massa kramar! A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0