Perfekt söndag!

Morgonen började med att jag blev väckt av två nakenfisar i min säng, mysigt värre! Sen blev det två koppar kaffe för att komma upp i samma energinivå som pojkarna var i.. Eftersom det var så himla mysigt vädre så gick vi ut och kratta och eldade löv. Sen kom jag med förslaget att vi skulle åka moppe igen, det är ju så kul ;) haha .. Fast denna gång hade jag stövlar upp till knäna på mig.







Vid 12 åkte vi hem till farmor där vi har ätit och ätit och ätit igen och igen.. Usch jag håller på att dö nu alltså! Jag har druckit en del vin också, vilket jag har gjort nu 5 dagar i rad. Känns som det börjar bli en vana och det är inte direkt bra. Killarna fick leta påskägg ute i trädgården och det är sån himla lycka att se deras glädje när dem hittat äggen och sen deras iver när dem ska berätta om påskharen som varit där natten innan. Jag minns när jag var där själv, men idag tackar jag nej till påskägg med godis i.. Det räcker med maten!





Rödvin, påskmust, kaffe... jag hade lite beslutsångest ;)



Kom hem för kanske 2 timmar sen och jag har varit ute och sprungit och duschat efter det. Så himla skönt! Har kommit överrens med mig själv att jag ska försöka springa en tur varje dag nu för att hålla igång. Vi får se om jag lyckas med det..

Nu ska jag klä på mig och sen åka hem till anders på grillkväll, mysigt värre och en perfekt söndag!
Min påsk har varit helt underbar och den är inte slut än :D Massa kärlek till er, Kram. A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0