Redo för att börja om igen !;)

Jag mår bättre än över mina förväntningar, tack och lov! Jag är pigg och full med energi och glädje.. Har sovit 13 timmar inatt och gud vad skööööönt det var. Nu på morgonen har jag duschat, diskat, damsugit upp alla chips jag råkade hälla ut över hela hallgolvet igår:P jag vet inte varför, minns bara att jag var jävligt hetsig! Sen damsög jag upp spagetti som låg i köket som jag hällt ut en annan gång. Varför inte ta upp det när man häller ut det?! Nej jag är lat.. Sen har jag plockat i lägenheten och packat upp min resväska. Hatar att packa upp!

Ska gå ut om en liten stund, det är ju jättefint väder och jag behöver handla också. Hoppas på att emelie hinner färga mitt hår idag, så trött på mitt hår nu..

nej dags att sätta på sig kläder, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0