Slem i huvudet!

Jag är helt slut i hela kroppen, i hela huvudet, i hela musklerna, ja överallt! Känns som jag har segt slem i huvudet och att jag måste sova i en vecka för att bli pigg igen. Första lektionen idag gick hur segt som helst och jag gjorde i princip ingenting. Nu har vi samhällskunskap och jag orkar verkligen inte.. Vi har nationell ekonomi och det är inte mitt starka ämne alltså. Hatar ekonomi och jag är kass rakt igenom.
Hur ska jag orka träna i två timmar?! Fast det kanske blir bättre när jag tränat. Men tanken på att jag ska komma hem sent och börja med att laga mat gör ju inte saken bättre. Inte kul, inte ensam och inte med min dåliga fantasi. Ska försöka sova tidigt ikväll, ska jobba imorgon istället för att gå i skolan. Känner att jag behöver lite omväxling :)
Nej om man kanske ska försöka offra sina sista krafter här och göra klart så man inte kommer efter i ännu mer.
Later. A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0