Stressad

Det är tufft att lämna allt det varma under täcket för att gå upp och jobba...Tur att mitt jobb är underbart och leendet slår i taket så fort jag kommer innanför dörren till dagis. Kanske inte lika kul att jobba till 17.00 på en fredag när man har sjukt mycket att göra. Har i princip inte varit hemma på hela veckan. Disken har bara legat, kläder över hela lägenheten.. Jag byter bara om inför träning och slänger ännu mer kläder i lägenheten. Sen sticker jag. Jag måste handla och massa annat skit ikväll när jag slutar.
Kvällen kommer jag hålla mig så lugn som jag själv bara tillåter för imorgon ska högskoleprovet skrivas hela dagen och jag måste verkligen vara på G..

Idag fyller bästa anders år, min gosigaste vän! Grattis till honom!!!


Nej dags att sätta på sig oömma kläder, här ska tydligen lekas med leriga barn ..Puss.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0