Studenten närmar sig

Skönt med lite egentid såhär på kvällen.. Efter en timmas spinning var jag rätt död och jag har as ont i rumpan nu! Vill inte ens veta hur det kommer kännas imorgon :P .. Sen jag kom hem har jag iallafall lagat mat, duschat, betalt räkningar, diskat 4 dagars disk och målat naglarna :) Så har hunnit med rätt mycket.. Nu kollar jag på hockey och djurgården är ju fan helt otroliga♥ men börjar bli lite rädd att HV ska komma ifatt nu .. Så måste koncentrera mig här!

Mitt guldskydd till studentmössan kom idag också :) och även min riktiga krokad!




ÅÅÅÅÅH VAD JAG LÄNGTAR NU!!!!!

Imorgon åker jag till enköping och kommer hem på Lördag, ska bli hur kul som helst att träffa baby igen!! nej nu måste jag kolla hockeyn. puss.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0