Studentmössan har kommit

Min studentmössa har kommit, men såklart så fattades det finaste av allt på mössan...Självaste stenen där fram! Så då var det bara att ringa och klaga, så dem ska skicka den till mig så snabbt som möjligt :) Och föresten ser jag förjävlig ut i studentmössan, haha!! Kul student ;)

När jag kom hem cyklade jag direkt ner på stan och mötte upp alex, sen gick vi ut till läggesta där vi mötte upp elin! Okej marielund då.. Sen gick vi tillbaka igen, himla mysigt med en promenad ute i solen!
Jag och elin har käkat på berri, alex fick titta på för att hon skulle äta med sin man där hemma sen..

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, känner för att gå ut igen!! Men får väl sätta mig och plugga lite.. Eller så blir det the vampire diaries istället :) Japp så får det bli! Mitt humör är fortfarande på topp och jag älskar det!! adjö.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0