Träning är det bästa som finns

Det var helt underbart att träna, kände att jag var tvungen att få ut så mycket saker från kroppen. Både ilska, sorg, ånger, tveksamheter, saknader och annat grus. Nu är allting borta, eller iallafall det mesta. Träningen är något som verkligen räddar mig från mitt humör.
Det var inte lika kul att komma ut efter träningen och så spöregnar det, var ju ganska blöt när jag kom hem alltså :P .. Nu har jag ätit två stora tacos och ska strax hoppa in i duschen för att sen lägga mig och kolla på film. Skönt att slippa alla människor runt omkring, idag har jag verkligen inte varit på socialt humör. Dock är jag det nu, men jag har ju mitt täcke och mina små sysslor att roa mig med.

Juste, var hos tandregleringen idag och spände båda bågarna.. Vi gjorde även avtryck på överkäken eftersom rälsen där ska plockas bort på Måndag. Det såg finfint ut! Åh jag är så himla spänd!

Valborg kommer spenderas i Köping med fina stina! Det ser jag mycket fram emot :)

over and out. A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0