Trashigt


Vilken himla tur att jag hade extra strumpbyxor med mig igår! ;)Det gick tydligen vilt till på förfesten!!

Nu har jag slitit hela dagen med disk, plock, damsugning, skurning m.m. Har satt sprett på nästan 600 kr på bara mat..Tre stora kassar som mina vänner ska få gotta sig i ikväll. Tyvärr kommer inte stina älskling, men det finns skäl för det. Jag tänker på dig hela tiden gumman<3 Hoppas allt kommer ordna till sig på bästa sätt!
Har precis satt i slingor i min brors hår, fast det var med någon ny metod där korken var någon konstig grej man skulle dra i håret. Haha det ser spännande ut nu och jag undrar hur detta kommer bli när det blir klart alltså. Jag är rökt om det blir fult, min bror och hans hår ska man inte lägga sig i egentligen.. Han är så petig!

Inatt/imorse när jag kom hem från krogen så låg det ett påskägg på min dörrmatta som mamma hade varit här och lämnat. Så himla gullig, jag älskar henne!
I ägget låg det godis och sen en liten bok "Det finns ingen bättre VÄN än en DOTTER......och ingen DOTTER som du" Ja min mamma är bäst!♥



Dags att skölja ur christoffers hår, håll i er detta kan bli kul..Kram.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0