Underbar kväll med Eve!

Kvällen igår var helt underbar som vanligt! Evelina är den mest lyckoförmedlande människa jag känner♥ Kommer aldrig släppa dig från mitt liv!!
Jag kom iallafall till enköping vid 17-tiden igår och då kollade vi på massor av bilder från hennes thailand och london resa. Sen kom Camilla hem med världens godaste hämtmat.. Lite senare kollade vi på filmen Disturbia som är grymt bra, jag blir alltid lika rädd :P ..
Gumman har jag skaffat kattunge också, en liten Jack.. Han är hur störd som helst! Först bet och rev han sönder mina händer (får skylla mig själv för jag busade med honom) sen badade han sig själv i mitt vattenglas. Lyssna nu, katten älskar vatten! och det är ju inte precis vanligt.. Imorse när jag vaknade och gick på toa så kom han in och hoppa upp och la sig i det blöta handfatet och nästan somnade. Sjuk katt alltså, men satan vad gullig!

Nu är jag iallafall hemma, ska fixa lite, sen ducha och sen ner på stan.
Jag är riktigt laddad för hockeyn, och det ska drickas både vin och öl ;) Nej dags att börja med allt som ska göras. Puss o Kram. A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0