Pussas måste ju vara det mysigaste och bästa som finns?!

Snacka om trött tjej.. Jag plockade undan lite i lägenheten och sen försökte jag stoppa i mig något vettigt att äta, vet inte vad som hände men fick världens kramper så var tvungen att lägga mig ner. Började kolla på en deckarserie och sen pang däckade jag.. Mobilen hade ringt (jag hade inte på ljudlös) men jag hade inte ens vaknat av det..
Vacknade iallafall för en stund sen och visste knappt vart jag var någonstans. Blev genast trygg igen när jag insåg att jag låg i min mysiga soffa! Nu är jag något piggare igen..
Alla har väl förstårs kollat på fotbollen ikväll, dock inte jag! Dels har jag inte kanalen och dels är jag inte så insatt i fotboll. Men ronaldo kan man ju nämna, ögongodis där alltså! Som jag förstod det hade Barca vunnit och det var tydligen skitbra ;) haha ..

Min bror skrev till mig förut:
-Han: Du.. får jag komma på din student?
-Jag: Får? DU SKA KOMMA PÅ MIN STUDENT

jävla knäppunge som frågar om han får komma på min student.. han är liksom min bror, jag tror inte han har alla hästar hemma i stallet ibland alltså!

Jaha så vad händer nudå? Fest? Bio? Middag? Fika? Resa? eeeeeeeeeh nej kanske inte nu va!!! Ska nog kolla på andra avenyn och sen sova.. Skönt att man får sova ut imorgon, ska inte göra ett piss mer än att träna 15.30.. Ta hand om er och sov så gott! .A


Pussgurka♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0