Klar

Så nu har jag pluggat historia och känner mig redo för redovisningen imorgon, äntligen ska jag få den överstökad. Har gått och haft sån ångest för just dethär historia området. Usch!! Jag har hunnit ikapp med allting och allt som ska vara inlämnat är inne förutom projektrapporten men den ska in på fredag. Lättnaden lyfter hela mig, men snart kommer det väl femtiofyra nya saker igen.. Jag måste orka, jag måste hålla ut det är inte långt kvar nu alltså!

Hade utvecklingsamtal idag, och jag kan inte vara mer än nöjd :) Har varit mycket prat om studenten idag, champagnefrukost, utspring, flak och klädsel har gjort mig totalt studentkåt.
Nej dags för sängen, måste få sömn nu så jag orkar morgondagen! Godnatt och sov så gott. A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0