Party lika a rockstar


Vi började dagen igår med att ta bussen 14.42 till strängnäs, att vara festklädd och relativt bra sminkad den tiden på dygnet var väldigt pinsamt. Det kändes som jag kom ut från ett ho*hus! Men som min mamma sa : "Men du vet ju att du inte är en h*ra, du ska ju iväg och ha kul."
Men det kändes sådär lite stelt att visa sig ute.. Men med ett par öl så försvann det samvetet.. haha
När vi kom till Jesscia så började vi med att käka pizza, oh herres vad god pizza jag åt. Det var med marinerad oxfilé, mozarella, ruccola, oliver m.m.
Sen efter en förfest på 7 timmar med bara alkohol och 14 tjejer var det dags för ub. Måste säga att det var riktigt kul igår, men musiken var absolut inte bra.. Många trevliga människor var ute och massor av människor var ute som jag tycker om hemskt mycket. Varför går alltid tiden så snabbt där inne? När jag flyttar ner till skåne sen kommer jag vara den sista dem får kasta ut 05.00 när krogen stänger på morgonen ;) haha nej nu skoja jag bara .. Skulle aldrig orka med mina klackar, dem är en pina efter sådär två timmar.

När vi skulle hem så var det problem med taxi, som vanligt! Jag hatar strängnäs taxibolag och när det blir varmt ska jag lägga ett par sköna skor i väskan och bannemej gå hem från strängnäs när krogen har stängt. Jag lovar att jag är hemma snabbare ..

Nu måste jag sätta fart för jag har mycket att stå i idag..Ska städa hela lägenheten, handla allting till ikväll. Göra mat och fixa med en smarrig efterrätt till mina kära vänner. Kvällen kommer bli awesome!

Och vädret, kärlek till det! Så himla underbart med sol.. Jag önskar jag hade hunnit plocka fram alla mina utemöbler till balkongen idag, men det kommer jag aldrig hinna "/ Får göra det under lovveckan.
Nej nu måste jag komma igång och städa här.

Glad påsk på er alla söta med goa hjärtan! Jag önskar alla en jättebra påskhelg, ät så ni storknar! Påskmaten får man bara en gång om året och den ska bannemej räcka i magen ett år .. Jag ska iallafall äta massor av påskmat :) hihi.. Puss.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0