Världens bästa ungar

Gud vilken dunderbra hockeymatch!! Och mycket bra var det att djurgården vann :) Heta på gröten var dem där i slutet må jag säga.. Trodde aldrig det skulle ta slut.
Samtidigt som jag försökte se förlängningen så tjata valter på mig att jag skulle koncentrera mig på hans legobils bygge där bredvid. Som kusin försökte jag vara snäll och titta lika mycket på hans bil som på tv:en, men tillslut gav han upp. Han är ju faktiskt 5 år så han är ju nästan smartare än mig.. När jag sa att hans bil var fin så förstod han direkt att jag sa så utan att ens titta. Gud vilken hemsk kusin jag är..

Efter hockey matchen så fråga min farbror mig om vi skulle ut och åka moppe med pojkarna. Oh shit moppe var sjukt länge sen jag åkte så självklart ville jag det ;)
Stefan tog vilmer på sin moppe och jag valter på min moppe.
Rutinerad moppeförare som jag är åkte jag stenfast i leran med moppen, mina vita tygskor (som då inte var vita längre) och en 5 åring i knät som satt och påstod att killar visst var bättre på att köra moppe än tjejer och att speciellt jag var väldigt dålig. Bra att dem är ärliga iallafall, haha !! Nej men det var sjukt kul att åka iallafall :D

Nu sover pojkarna och jag, åsa och stefan har ätit franska ostar och druckigt rödvin :) Riktigt gott dyrt rödvin, jag såg nästan hornen i pannan på honom när jag och åsa sa att vi tagit hans dyra vin.. Men gott vare!
Nu ska vi mysa lite i soffan och sen ska jag sova faktiskt, jag har ju kört på tvådagars så jag är helt stendöd i kroppen.. känns som jag behöver några timmars sömn innan två små killar kommer krypa ner under täcket och väcka mig runt 05.30 imorgon bitti. Jag skojar inte, dem är hur pigga som helst och går upp den tiden varenda dag.

Hoppas alla har haft en trevlig kväll och att ni mår bra efter en dag full med sol och vårkänslor. Ta hand om er och sov så gott. Pussar & Kramar. A


"Alexandra får jag se bilder på dina tjejkompisar, dem är snygga va?"
"Tycker du om att kyssas med läppstift?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0